مرجع مقالات ابزار تولید محتوا

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا

ساخت وبلاگ

امکانات وب

اپلیکیشن های اینترنتی

نرم افزار های بازاریابی اینترنتی ابزار تولید محتوا یکی‌از رایا پارس مهم‌ترین ahrefs فناوری های بازاریابی طی 2-3 سال اخیر بوده که بیشتر به مشاهده کرد فروشنده های وسایل الکترونیکی میخوره، ولی با این وجود می بینیم که درجه بالایی از محبوبیت رو دربین روشهای بازاریابی حصول کرده.
انتظار میره تا سه سال دیگه تعداد دستگاههای متصل به 75 میلیارد برسه، یعنی این تعداد انسان با این دستگاه ها میتونن با هم دیگه سخن نمایند. این وسعت کلان داده های به اشتراک گذارده گردیده میتونه شیوه معاش ما رو دستخوش تغییر تحول کنه.

8- سئو موتور کاوش (بهینه سازی یا این که سرچ طبیعی)
روشهای بهینه سازی بازاریابی تلفن همراه (درباره فهرست بندی موبایلی و AMP ) بالاخص این سال آیتم اعتنا ویژه اطلاع رسانی های گوگل قرار گرفته اند. از هنگامی گوگل توی اخبارش از AMPها سخن کرد، شاهد رویش ترافیک گوشیهای هوشمند بودیم.AMP بیشتر آیتم دقت توسعه و گسترش دهنده های تارنما قرار گرفته اما به نظریه اینجانب برای بلاگ نویسهای فعال هم میتونه اثر گذار باشه.
ما تو پست های دیگمون راجع به AMP توضیح دادیم:

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 190 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 16:28

انواع Breadcrumbs

Location یا این که ابزار تولید محتوا مطابق رایا پارس جای :
این تجهیزات ahrefs بر پایه ی جای ، مکان ظریف مخاطب رو در ساختار درختی وب سایت نشون میده و اساسا در وب سایت هایی به کار گیری میشه که سلسه مراتبی و سطح بندی گردیده پیاده سازی گردیده اند و غالبا استاتیک و اثبات هستن. کاربرد این نوع اون برای تارنما هایی بیشتر میباشد که محتوای زیاد و لایه های راهبری دارن.

 

Atrribute یا این که مبنی بر ویژگی:
BreadCrumbهای بر طبق ویژگی طبق خصوصیت های یک ورقه خاص پیاده سازی میشن و به نحوی راجع‌به طریق ی مجموعه بندی کاغذ ی فعلی وب سایت اطلاعاتی میدن. این ها اثبات و استاتیک نیستن و به صورت غربال فعالیت می کنن و طبق تعیین استفاده کننده تغییر‌و تحول می کنن. این نوع پیروزی کرام ها در وبسایت های فروشگاهی بسیار طرفدار دارن.

 

Path یا این که بر پایه ی مسیر:
Breadcrumbهای بر اساس مسیر شیوه ی وصال یوزرها به ورقه ی متبوع رو نشون میدن، یعنی صفحه ها قبل ای که استفاده کننده پیش از وصال به برگه ی متبوع طی کرده رو نشون میده.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 16:48

نحوه اضافه کردن یک نقشه گوگل به وب سایت

نقشه های گوگل در وب و در ابزار تولید محتوا وب سایت ها رایا پارس در ahrefs کلیه مکان عالم پخش گردیده اند. این نقشه ها در هر وقتی که به آن احتیاج دارید و یا این که در جایی گم گردیده اید می‌تواند به شما یاری دهد.  نقشه های گوگل خیر صرفا برای عده ای که در خیابان و مسیر گم گردیده اند مطلوب میباشد بلکه برای نشانی دهی جای شرکت های مطلوب میباشد.

نقشه های گوگل
هر روزه تعداد متعددی از عموم از گوگل مپ به کار گیری می نمایند. به علاوه اکثری از آن ها در شیوه می باشند. دسترسی به گوگل مپ از روش تلفن های یار  و یا این که کامپیوتر های فردی توسط نرم افزار گوگل مپ و یا این که خدمت های گوگل قابلیت و امکان پذیر میباشد. با به کار گیری از نقشه گوگل، میتوانید مسیر ها را به راحتی پیدا نمایید، از یک جای به جای دیگر بروید و مسیری که کمترین فرصت را میبرد تعیین نمائید. خلال این، مسیری که بوسیله گوگل مپ ارائه میگردد، معمولی ترین مسیر و مطمئن ترین مسیر میباشد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 177 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 16:36

چرا توسعه دهندگان باید نحوه نوشتن را بدانند

با بسط شبکه‌های رسانه گوناگون در ابزار تولید محتوا یکسری رایا پارس ده سال پیشین، ahrefs تاکید کمتری بر محتوای متنی میباشد، با این هم اکنون، درک کردن کیفیت تایپ کردن هنوز یک مهارت اساسی میباشد.تایپ کردن به پیشرفت دهندگان خاطر می دهد که متعدد اندیشه نمایند. برای گسترش دهندگان، تایپ کردن کد احساس محدودیت می‌دهد زیرا تعداد محدودی از لغات کلیدی، عملکردها، و کتابخانه‌ها وجود داراست که می اقتدار از آن ها بهره مند شد.

 کلمه ها میتوانند یکی‌از خالص‌ترین صورت ذکر یک شخص باشند. عبارات را می شود به شکل حروف، مقالات و یا این که پیام‌های متنی ارائه کرد. یک تالیف کننده ذهن ها خویش را به صورت مرکب بر روی برگه و یا این که دیجیتالی در شیت، اکران می دهد.

اینجانب جدیدا یک نوشته‌علمی بوسیله JohnMaeda درخصوص کیفیت تایپ کردن - خیر کدزدن – و مهارت ان خواندم. این سبب ساز شد که اینجانب بدین تفکر کنم که تایپ کردن در معاش پیشرفت دهندگان نقش داراست.

 

در دنیای داده‌های مدرن و داده های هنگفت ، محتوای بسیار متعددی برای منفعت بردن وجود داراست. ما دائما با ویدیوها، تصاویر، تبلیغات، پادکست ها و مقاله‌ها بمباران می‌شویم. هریک از این رسانه‌ها، نوع متفاوتی از جاذبه را دارا‌هستند، و مدام به حیث می رسد که رقابت توانا ای برای جلب دقت و محافظت اعتنا ما وجود دارااست.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 128 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 15:40

هدف اصلی گوگل از ابداع الگوریتم مرغ مگس خوار چیست؟

گوگل با استعمال از ابزار تولید محتوا مرغ مگس خوار، رایا پارس در معنای ahrefs هر واژه و کلمه در عبارت جستجوشده اعتنا می‌نماید، از فهم و شعور درست عبارت جستجوشده مطمئن می‌گردد و بعد از آن صفحاتی را که با مفهوم عبارت جستجوشده هم خوانی دارا‌هستند، معرفی می‌نماید. بدین ترتیب غرض گوگل عالی کردن چگونگی حاصل جستجوشده میباشد و خیر صفحاتی که صرفا یک سری واژه و کلمه شبیه دارا‌هستند.

اثر الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل بر seo چه طور میباشد؟
گوگل بعداز اعلام روش فعالیت مرغ مگس خوار، ذکر کرد که نگران seo وب سایت خویش نباشید؛ چون قواعد کلی تغییری نکرده میباشد و عده ای که محتوای با کیفیت، غیرکپی و اختصاصی ساخت‌و‌ساز می‌نمایند، شایسته ترین امتیازها را از گوگل استخراج می‌نمایند. مرغ مگس خوار گوگل، مطالب تارنما‌ها را با طریق‌های ظریف‌خیس و سختگیرانه‌تری تحلیل می‌نماید. احتمالا مهمترین نماد‌های اثر این الگوریتم روی تارنما شما، کاهش ترافیک و پیرو آن، کاهش ترازو بازدید وب سایت میباشد. شایسته ترین روش برای مناسب و با صرفه کردن تارنما با الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، ساخت و ساز محتوای حرفه ای و به کار گیری درست و به جا از لغات کلیدی میباشد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 114 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 17:25

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چه تاثیری در نحوه جستجو کاربران می‌گذارد؟

در‌صورتی‌که گوگل ماشینی را ابزار تولید محتوا در رایا پارس لحاظ بگیرید ahrefs که موتوری کهن دارااست، الگوریتم‌های پاندا و پنگوئن فیلترهای نو روغن بودند که روی آن نصب می‌شدند البته Hummmingbird یک موتور منحصر میباشد که بخشی از شغل‌های پاندا و پنگوئن را استعمال می‌نماید. درواقع، عنایت مرغ مگس خوار گوگل درین واقعیت پنهان میباشد که پاندا، پنگوئن و بقیه الگوریتم‌های گوگل، تغییراتی در نحوه‌های سابق جستجوی مطالب در گوگل ساخت‌و‌ساز کرده بودند؛ البته مرغ مگس خوار سیستم کاوش را کاملا عوض کرد. جستجوی مبنی بر مکالمه (Conversational search)، خصوصیت مهم الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل میباشد. قبل از فعال سازی مرغ مگس خوار شما با تایپ عبارت «شایسته ترین مغازه برای خرید آیفون ۸»، درواقع روی کلمه و واژه دکان و آیفون ۸ تمرکز کرده بودید؛ البته مرغ مگس خوار، محتوای عبارت شمارا متوجه می گردد و محل حقیقی و واقعی منزل شما‌را نیز عالی تشخیص می دهد. مرغ مگس خوار تشخیص می دهد که مراد شما از «دکان» فروشگاه آنلاین میباشد و «آیفون ۸» نوع خاصی از دستگاه الکترونیکی میباشد که در مغازه‌های خاص عرضه می‌گردد؛ به این ترتیب شما در ورقه نتیجه ها کاوش، مغازه‌های مواد غذایی را مشاهده نمیکنید. الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، چیزی بالاتر از جستن صفحه ها با واژه کلیدی مطلوب میباشد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 144 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 17:30

چگونه Rich Cardهای گوگل در سئو به ما کمک می‌کنند؟

از آن جا که گوگل Rich Cardها ابزار تولید محتوا را توصیه رایا پارس می‌نماید ahrefs تا نتیجه ها جستجویی بهتری ارائه گردد قادر است زمان خیر و خوبی برای استخراج و امور باشد تا کاربر مقصود را به صفحاتشان بکشانند. از جمله شما یک سایت رستوران دارید اکران شما می تواند مشمول تصاویری از غذاهای ارائه گردیده و نشانه دادن جايگاه‌بندی رستوران باشد. بنابراین میتوانید به مشتریان خویش یاری نمائید تا محتوای مربوط به داده ها حیاتی که می خواهند را بیابند. 
 Rich Cardهای گوگل نوع تکامل یافته‌ای از ریچ اسنیپت‌های گوگل میباشد که نوعی از نماد گذاری در ورقه (on-page markup) میباشند. . با ریچ کارد‌ها داده ها بیشتری به گوگل در زمینه ی شیت اینترنت ارائه می‌گردد که می تواند داده ها اثرگذار بیشتری به یوزرها اکران دهد. 

سود گیری
ریچ کاردهای گوگل جدیدترین طرز برای نشانه دادن محتوای شما در نتیجه ها کاوش در دستگاه‌های تلفن همراه به روش‌ای جذاب و جالب می باشد. با به کارگیری از ریچ کارد می‌قدرت اعتنا بیشتری را جلب کرد و به‌این روش کلیک‌های بیشتری را از نتیجه ها کاوش فارغ از هیچ سیرتکامل پرداختی برای تبلیغات گرفت.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 165 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 16:37

ارتباط بیش از حد صفحات در سایت مپ ممنوع

گاهی زمانی به یوزرها ابزار تولید محتوا می‌گوییم رایا پارس که می بایست ahrefs صفحه های به هم مرتبط باشند ، از تمامی صفحه های به تمامی صفحه ها لینک و پیوند های بی ادله ساخت‌و‌ساز می نمایند. بطور نمونه نوشته‌علمی یادگرفتن فیزیک را به خاطره آشپزی در قسمت وبلاگ وب سایت مرتبط می نمایند. اینکار خیر فقط موثر وجود ندارد، بلکه مضر نیز میباشد. موتورهای کاوش و یوزرها می بایست بتوانند رابطه دربین صفحه های را بیابند، با ابهام بیهوده رابطه در میان صفحه های، قابلیت یافتن پیوندها برای یوزرها و موتورهای کاوش دشوار گردد.

عدم اقتدار یافتن نقشه تارنما در موتورهای کاوش
موتورهای کاوش درپوشه مهم وب سایت شما در ادامه فولدر Sitemap.xml کاوش می نمایند.در‌حالتی که نقشه وبسایت را با نشانی دیگری ذخیره نموده اید می‌توانید در گوگل اینترنت مستر این نشانی را به گوگل معرفی نمایید، تا گوگل بتواند نقشه تارنما را بیابد. از ورقه اساسی وب سایت به وبسایت مپ خویش لینک و پیوند بدهید. این عمل ضمن اینکه به بی آلایش خیس یافته شدن تارنما مپ یاری می نماید. تجربیات کاربری خوشایندتری، برای یوزرها به یار دارااست. بخش اعظمی از یوزرها هنگام بازدید از یک وبسایت، به نقشه وبسایت نیز مراجعه می نمایند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 91 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 18:03

Rich cards چیست و استفاده از آن چه مزیتی در سئو دارد؟

گوگل نخسین بار ریچ کارد (Rich card) را ابزار تولید محتوا در سال 2016 در امریکا معرفی کرد که روشی تازه برای صاحبان وب سایت‌ها جهت ارائه پیش اکران محتوای‌شان بر روی ورقه نتیجه ها کاوش است. آن‌گاه در 17 می 2017، گوگل خصوصیت ریچ کارد را بیان کرد که برای استعمال صاحبان تارنما در سراسر دنیا قابل استعمال شد. 
همان گونه که به وسیله گوگل توضیح داده شد‌ه‌است «ریچ کاردها یک فرمت نو فیض کاوش می‌باشند که مبنی بر  توفیق ریچ اسنیپ‌ها تشکیل‌شده‌اند. صحیح مانند ریچ اسنیپت‌ها، ریچ کاردها از علامت گذاری ساختار یافته schema.org برای اکران محتوا در فرمتی بصری و دیدنی خیس با دقت بر ارائه تجربیات کاربری گوشی خوب به کار گیری می‌نمایند».

 

با استعمال از ریچ کاردها، سایت شما فرصتی برای جذب بیشتر کلیک‌ها، بخصوص از روش یوزرها موبایلی دارااست. به صورت خلاصه ریچ کاردها به شما اذن می دهند وب سایت شما بارزتر و از دید بصری جذابتر اکران داده گردد. به این ترتیب موتور کاوش خصوصیت‌هایی را برای مجموعه‌بندی‌های بیشتر مانند حادثه ها، محصول ها، review و زمان‌ها توسعه و گسترش داده میباشد. با ساخت Rich cards، فرصتی نو برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به برگه خویش دارید.  این خصوصیت به پایین منوی Search Appearance در کنسول جستجوی گوگل (گوگل وبمستر تولز) اضافه گردیده است.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 256 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 15:55

کلودفلر Cloudflare چیست؟

در‌حالتی که یک وب سایت صاحبخانه دارید، ابزار تولید محتوا فقط کاری که می بایست اعمال دهید، عضوشدن در کلودفلر میباشد. پس‌ازآن بایستی وبسایت خویش را به در اختیار گرفتن پنل کلودفلر اضافه نمائید تا دیگر کاری برای اعمال دادن نداشته باشید. در این حالت تیم‌های متفاوت داده ها از وبسایت شما روی سرورهای گوناگون در نقاط متفاوت جهان کش می گردند. هنگامی یک مخاطب درخواستی برای دسترسی به صفحه ها تارنما شما ارائه می‌نماید، کلودفلر داده ها کش‌گردیده را از مجاورت‌ترین سرور به مخاطب موردنظر ارسال می‌نماید. اما در همین اکنون کلودفلر با وبسایت شما هم در امر میباشد. این مراحل سبب می گردد ارسال داده ها لازم استفاده کننده از تارنما زودتر صورت گرفته و درواقع سرعت اکران صفحه های وبسایت شما بیشتر گردد.

درعین‌درحال حاضر تمامی اطلاعاتی که از روش سرورهای کلودفلر منتقل می شوند، موردبررسی آنان قرار میگیرند. درنتیجه از حمله ها احتمالی به تارنما و عمل‌های مخرب مثل بات‌ها خودداری گردیده و امنیت سایتتان ارتقاء می یابد. کلودفلر در حین مجال همواره خدمت‌های خویش را ارتقاء داده و چگونگی آنان را به‌طور چشمگیری بهبود بخشیده میباشد. با هربار به‌روزرسانی کلودفلر سرعت، کوشش و اقتدار آن بیشتر گردیده‌است.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 166 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 14:58

الگوریتم Mobile First Index چیست؟

گوگل این تغییرات را یک شبه ساخت نکرده ابزار تولید محتوا میباشد، بلکه به گذر زمان جستجوی موبایلی را در حق تقدم قرار بخشید تا اینترنت‌مسترها زمان کافی برای تطبیق ‌دادن وب سایت‌ها با الگوریتم Mobile First Index داشته باشند. آغاز در سال 2016 این الگوریتم تازه معرفی و بر روی بعضا وبسایت‌ها تست شد. در اوایل سال 2018 الگوریتم پیشرفت پیدا کرد تا آنجا که در آخرها امسال نیمی از وب سایت‌هایی که گوگل خزش میکرد، مشتمل بر الگوریتم Mobile First Index شدند. بعد از آن در میانه سال 2019 گوگل تصمیم گرفت این الگوریتم را به طور پیش‌فرض برای تمامی وب سایت‌هایی که جدید راه اندازی می‌شدند، اعمال نماید. در سال 2010 گوگل ذکر کرد 70 درصد تارنما‌های اینترنتی دربرگیرنده این الگوریتم نو گردیده‌اند و تا سپتامبر سال جاری کلیه وبسایت‌ها با این الگوریتم سنجش می گردند. تمامی‌گیری بیماری کرونا البته نرم افزار‌های گوگل را پاره ای به عقب انداخت تا در ماه مارچ سال 2021 به کارگیری آزمایشی از الگوریتم Mobile First Index برای کلیه تارنما‌ها آغاز خواهد شد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 15:42

در سئو سایت می‌توانید گزارش‌های شخصی‌سازی شده تولید کنید

در گوگل آنالیتیکس می توانید دسته‌ای ابزار تولید محتوا از گزارش‌های متعدد را اخذ نمائید یا این که حتی با استعمال از سیستم drag and drop (کشیدن و رهاکردن) یک گزارش فردی برای خویش تولید نمایید.
4.    همگام‌سازی ریلکس با دیگر ابزارها و پلتفرم‌ها
دیگر خصوصیت ستودنی که گوگل آنالیتیکس دارااست این میباشد که میتواند به راحتی با دیگر ابزار‌ها یا این که پلتفرم‌ها همگام خواهد شد.
گوگل آنالیتیکس نیز همچون دیگر ابزار گوگل یک رابط کاربری بسیار معمولی و قابل درک داراست.
خیر فقط می توانید به راحتی از این ابزار در کامپیوتر خویش به کارگیری فرمائید بلکه می توانید از روش موبایل‌های هوشمند و تبلت نیز به آن دسترسی داشته باشید. صرفا کاری که نیاز میباشد اعمال بدهید، استعمال از نرم افزار این خدمت میباشد که از گوگل پلی میتوانید آن را دانلود نمائید.
5.    بضاعت و توان به حساب آوردن جستجوهای داخل سایتی
جستجوی داخل سایتی یعنی که زمانی بازدیدکنندگان وارد سایت شما میگردند، در‌پی چه چیزی میگردند.
همچنان با این ابزار می توانید دریابید که چه وضعیتی در وب سایت شما نامشخص میباشد یا این که تارنما شما آن را نادر دارااست.
با داشتن این داده ها میتوانید بفهمید که چه چیزی در وبسایت میتواند تلاش آن را بهبود بخشد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 147 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 14:37

در سئو محتوا به چه مواردی توجه کنیم؟

پاراگراف «محتوا فرمانروا میباشد» را زیاد ابزار تولید محتوا شنیده‌اید، البته این گزاره هنگامی صراحت دارد که محتوای باکیفیتی ساخت و ساز کنیم. وبسایت فارغ از داشتن محتوای مفید چیزی برای بیان کردن و رابطه با کاربر نداشته و عملا هزینه مازاد برای مالک سایت خواهد بود. در غایت محتوای عالی دارنده ابداع و ابتکار عمل میباشد به طوری که با تفحص آن به مفاد جدیدی دست پیدا خوا‌هیم کرد. اینکه مطالب نسخه برداری و تکراری در تارنما نداشته باشیم بسیار التفات دارااست، به دلیل آن که گوگل به محتوای نو و آپ تو دیت اعتنا می‌نماید. بدین ترتیب با ساخت‌و‌ساز محتوای با کیفیت و بروز میتوانید خلال اینکه حیث گوگل را جلب فرمائید، در برگه اولیه گوگل خویش را مکان دهید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 202 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 14:29

بازاریابی محتوایی چیست و چرا در فروش تاثیر دارد؟

بازاریابی محتوا یا این که Content Marketing ابزار تولید محتوا در معنای ساخت و ساز محتوا و اشتراک گذاشتن آن در سایت یا این که شبکه‌های‌اجتماعی با غرض جذب مخاطبین نو و نگهداری یوزرها قبل میباشد. درحال حاضر  قادر است به هر شکلی مثلا : نوشته‌ی‌علمی، خبر، ویدیو، تصویر، راهنما، اینفوگرافیک و... باشد. در بازاریابی محتوا موردنیاز میباشد که شما در قضیه تجارت خویش داده ها مفیدی را به مشتریان ارائه داده  و آحاد پند‌های ما یحتاج را در اختیارشان قرار دهید. به علاوه محتوای شما می بایست برای خوانند‌گان دیدنی باشد.


چرا بازاریابی محتوا؟
امروزه مخاطبین تلویزیون کمتر از قبلی گردیده، زیرا نرم افزار های تلویزیون از پیشین ساخت و ساز گردیده و محصور می‌باشند وطرفداران موبایل های هوشمند وشبکه های اجتماعی عشق و علاقه ای به تماشا تلویزیون ندارند و بیشتر وقت خویش را صرف کاوش در گوگل و به کار گیری از تلفن همراه های هوشمند می نمایند و کافی میباشد به وب دسترسی داشته باشند.
در صورتیکه کاربری دنبال مطلبی باشد از روش کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل ویا هر ابزار دیگری که در مشت داراست مبادرت به جستن آن محتوا می‌نماید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 153 تاريخ : چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت: 16:37

برای آنان که تیزبین و دغدغه مند هستند!

محتوای شما می بایست ابزار تولید محتوا انقدر خوب و موءثر باشد تا مخاطبان از روش شبکه های مردمی آنها‌را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و محتوای شما در وبسایت های دیگر نیز نقل خواهد شد.دلایل بسیار متعددی برای اعمال بازاریابی محتوا وجود دارا هستند. ولی تعداد اندکی از آنان به بیزنس شما مربوط میگردد. این دلایل می توانند هدف ها سازمانی برای بازاریابی محتوا باشند.

در اینجا دانایی از مارک مهم‌ترین غرض میباشد. همینطور می بایست بدانید که رقبای شما نیز دارا هستند همین عمل را می نمایند، لذا شما ناچار به اجرا این عمل میباشید. حتی چنانچه آن‌ها این عمل را نمیکنند، چه عالی که از آن‌ها پیشی گرفته و بالاتر از آن ها فعالیت فرمایید.

 از این شیوه شما لینک و پیوند ورودی به دست میاورید، این به عبارتی جایی میباشد که اثرات بهینه سازی (بهینه سازی) خویش را نشانه میدهد، چون این سیگنالها به گوگل آرم میدهند که شما اعتبار بیشتری دارید و در صنعت خویش یک دارای تخصص می‌باشید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 191 تاريخ : سه شنبه 4 مرداد 1401 ساعت: 19:27

منبعی برای تازه کارها

 


کتاب The Lead Machine
این کتاب، برای جدید امور و همینطور کسانی مطلوب ابزار تولید محتوا هست که استحصال و کاری در مقیاس خرد دارا‌هستند و میخواهند آن را با به کارگیری از اصول دیجیتال مارکتینگ توسعه دهند در شرایطی‌که کلی‌خیس بخواهیم بگوییم این کتاب برای بازاریابان، کارآفرینان و هر کسی میباشد که پیرو راندمان بیشتر از تارنما خویش میباشد.

 

هر فصل 12 برگ میباشد و در آن به خیر و خوبی فرا می گیرید که چگونه می‌اقتدار به طور علمی و عملی محتوا ساخت‌و‌ساز کرد و بعد در ادامه بازاریابی آنها رفت. 
با تلاوت این کتاب خواهید فهمید: چه گونه یک سایت موثرتر ساخت فرمایید که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل نماید، سبب به ساخت‌و‌ساز می‌شود و یک لیست آدرس اینترنتی از مخاطبان خویش داشته باشید. همگی این‌ها سبب پرورش فروش و کمپانی شما می‌گردد.

منبعی برای ماهر ها
کتاب The Best Damn Web Marketing Checklist
شما میخواهید یک وبسایت بسازید ، یا این که وب سایت فعلی خویش را خوب نمایید؟ از کجا استارت می کنید؟ این  کتاب جواب مجموع سوال ها شمارا میدهد.
این یک راهنمای جامع بازاریابی دیجیتال میباشد که به هر شرکتی و دستیابی و کاری امداد می‌نماید تارنما خویش را بسازد یا این که بهبود ببخشد تا کارایی مطلوبی هم برای موتورهای کاوش و هم برای بازدیدکنندگان داشته باشد. این استراتژی‌های بازاریابی خیر فقط بازدید وبسایت شما‌را ارتقا میدهد بلکه تمام چهارچوب وبسایت شمارا نیز بهبود میبخشد.

 

در‌این کتاب بیش تر از 615 روش بی سابقه، ظریف و علمی از اصول دیجیتال مارکتینگ ارائه گردیده است. با فرا به چنگ آوردن آنان، با‌یقین می‌اقتدار در مقطع هنگامی معدود، از موقعیت معمولی به وضع فوق العاده مثبت در ساخت و بازاریابی محتوا دست یافت. این کتاب250 کاغذ‌ای شاید شایسته ترین کتاب آموزشی ساخت‌و‌ساز و بازاریابی محتوا برای سطح های میانگین رو به حرفه‌ای باشد. اما اشخاص تازه کار هم میتوانند با یه خرده توجه از آموزه‌های جان دار در‌این کتاب منفعت ببرند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 106 تاريخ : دوشنبه 3 مرداد 1401 ساعت: 16:57

برای موفقیت بازاریابی محتوای خود یک ویدیوی فریبنده بسازید

گاهی ممکن میباشد توضیح درباره فرآورده در یک ابزار تولید محتوا نوشته‌ی‌علمی یا این که اینفوگرافیک یه خرده غامض باشد. شما نمی‌توانید در استراتژی بازاریابی محتوا

، یک متن زمان بر برای توضیح مال و طرز کوشش آن ساخت‌و‌ساز فرمایید زیرا به راحتی با این فعالیت جذابیت مقاله برای کاربر از در بین می‌رود.
برندها به یک استراتژی بازاریابی ویدیویی نیاز دارا هستند - این ایده تازه وجود ندارد. آنچه عوض شده میباشد مداقه ویدئو در هر سیستم برهان و شبکه میباشد.
ویدئو دیگر تنها بخشی از نرم‌افزار کلی بازاریابی شما وجود ندارد بلکه در تلاشهای تبلیغاتی و تبلیغات شماست - به ویژه استراتژی اجتماعی شما. ویدیو تماماً بر رابطه ها اجتماعی مارک یا این که تجارت شما مسلط میباشد. پژوهش ها HubSpot نماد می‌دهد که چهار شبکه از شش شبکه بلندتر که بازدیدکنندگان جهانی از روش آن فیلم میبینند شبکه های اجتماعی می باشند.

چرا این اصلی میباشد؟ در‌صورتی‌که کلیپ نمی سازید، احتمالاً از رقبای خویش عقب می مانید. برای اکثر ویدئوها، هرچه معمولی‌خیس و ناپخته‌خیس باشد، محتوای معتبرتر به حیث می رسد ... و این به عبارتی چیزی میباشد که برای مخاطبان شما حقیقتاً اساسی میباشد. ساخت و ساز ویدیو از هر فرصت دیگری مقرون به صرفه میباشد - شما می‌توانید با موبایل خویش فیلم با کیفیت عالی و 4k فیلم برداری فرمایید. با این اکنون سوژه  امکانات دوربین تا نورپردازی تا برنامه بازنویسی، زمینه بازاریابی ویدیویی هنوز هم بسیار بغرنج به لحاظ می رسد. به همین ادله ما این نوشته‌ی‌علمی را گردآوری‌آوری کردیم.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 109 تاريخ : يکشنبه 2 مرداد 1401 ساعت: 16:38

چگونگی توجه به مقوله­ی درونی فروش در بازاریابی و تولید محتوا - قسمت دوم

بازاریابی محتوا نوعی از بازاریابی میباشد که ابزار تولید محتوا در آن با استعمال از امکاناتی نظیر فیلم، عکس، داده های متفاوت و اطلاعات دردسترس، به مشتری علم موردنیاز به مراد ساخت‌و‌ساز و محافظت متکی بودن را میدهد. بازاریابی محتوا طبیعتا، شیوه مقوله ی درونی فروش (جزء فرضی فروش) را مشتمل بر می‌گردد.

 

مسائلی که در بازاریابی محتوا می قدرت از آن­ها به خواسته تأثیرگذاری بیشتر در مقوله ی درونی فروش ساخت قادر است بسیار متنوع باشد:

به کارگیری از ایده های تازه و خلاقانه

صداقت در جابجایی محتوا و مفاهیم

استیناف، تفحص و بازرسی در امر ذهنیت مشتریان قادر است شما‌را کمک کند تا محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمائید که هم­راستا با مقصود­تان برای فروش بیشتر باشد. در‌این مرحله تا جایی که می‌توانید داده ها مایحتاج در امر مخاطبینی که به شما مراجعه خواهند کرد را گردآوری نمائید.

استعمال از راه‌های صحیح جابجایی محتوا. تمامی ما به صحت میدانیم که عبارات و نحوه به کارگیری از آن­ها برای ساخت و ساز محتوا قادر است تأثیر متعددی بر اشخاص داشته باشد. در شکل به کار گیری مطلوب از کلمه ها، میتوانید واهمه آن­ها از تصمیم گیری را به دستکم برسانید تا با خود باوری بیشتر و علت ی کافی به سمت شما جذب شوند. به کار گیری درست و با صرفه از جابجایی محتوا جایی مداقه مییابد که بدانیم زمانی شما موضوعی را طور دیگری تشریح می‌کنید، فرصتی به کاربر می دهید تا بتواند گزینش بهتری داشته و آن را چک نماید. بدینوسیله در اختیار گرفتن ذهن را در مشت خواهید گرفت و روئت کرد متفاوتی به اشخاص خواهید اعطا کرد.

کوشش فرمایید در لحظه و خیلی زود در مشتری تأثیر بگذارید. به‌این مراد می می بایست دست به کاری بزنید تا محتوایتان بتواند در اولی نگاه، علم مورد نیاز و داده ها کافی را به مشتری بدهد. به دلیل آن که ذهن آدم، شیدا تهیه نمودن رضایت مندی در لحظه میباشد. به این ترتیب هنگامی می بیند که قادر است سریعاً به غرض خویش دست یابد، شم درونی و خیالی بهتری نسبت به فعالیت شما خواهد داشت.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 120 تاريخ : شنبه 1 مرداد 1401 ساعت: 14:09

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :